keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Työmatkat on rankkoja

Mä en käy juurikaan työmatkoilla, mutta kun sellaisen joutuu tekemän niin kotiin tullessa on ihan rätti poikki puhki. 

Mä olin pari päivää ihan täällä kotimaassa asiakaskäynneillä ja yövyin hotellissa. Mä kun kuvittelin, että kannattaa lähteä jo edellisenä iltana, niin saan rentoutua rauhassa, olla kerrankin yksin. Ja mitä vielä, paiskin hikihatussa töitä puoleen yöhön ja nukahdan telkkari ja valot päällä. 

Kun kotiin pääsin eilen illalla, oma sänky houkutti. Olin jotenkin niin rikki, että suihkun jälkeen painuin suoraan sänkyyn enkä todellakaan välittänyt että hiukset oli märät. 

Tänään olikin luvassa bad hair day, aamulla olin sitä mieltä että on perjantai. Se tuntui hetkellisesti hyvältä kunnes tajusin tilanteen. Illalla kun lähdin töistä kotiin, olin sitä mieltä että hyvin selvisin maanantaista...

Kyllä voi ihminen mennä pienestä sekaisin, aikaeronkaan syyksi ei voi laittaa. No, pikku päikkäreiden avulla virtaa on taas hyvin riittänyt iltaan asti.

Tsemppiä kaikille paljon työkseen matkustaville!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti