maanantai 20. lokakuuta 2014

Lupaus tehty

Mä tein tänään työkaverin kanssa sopimuksen, että aletaan keventämään eli mun tilanteessa laihduttamaan. Mä aijon hoitaa sen puhtaasti laskemalla kaloreita. Ihmedietteihin mä en usko, mutta mun tapauksessa jo pelkästään annoskokoa pienentämällä saa tuloksia aikaiseksi. 

Mulla on ranteessa ollut jo kuukauden verran Polar Loop aktiviteettiranneke. Ihana kapistus :). Illalla on kiva huomata, jos on saavuttanut aktiviteettitason pelkästään kotihommilla ja töissä. Ja tietenkin mä hankin sen kaveriksi sykevyön että voin jumpassa tai salilla laskea kalorit. 

Polarilla on ohjelma tietokoneelle tai padille, joka kertoo millainen urheilusuoritus on ollut. Näkee, onko ollut rasvanpolttoa vai kunnon kohotusta. Sieltä pystyy muutenkin katsoa, miten yö on sujunut. Mä esim. viimeyönä nukuin 80% rauhallista unta...

Katsotaan mistä saisi motivaation ja miten homma etenee. Mä palailee teille...

p.s Nyt kun tää homma tuli julkisesti aloitettua, niin lähtöpaino tänään 20.10.2014 on 68.1kg. Kääk!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti