tiistai 14. lokakuuta 2014

Aktiivinen päivä

Tänään olen ollut aktiivinen, jee. Kerrankin mua ei voi kutsua laiskaksi. Kiitos etätöiden, jäi aikaa käydä urheilemassa, tehdä ruokaa ja jopa ommella. Olen totaalisesti ylittänyt itseni!

Mä siis todellakin sain tänään itseni jumppaan. Se on kyllä niin siistiä ja sen jälkeen olo on mahtava, mutta miksi ihmeessä se on silti niin vaivalloista? Luulisi, että se hyvänolontunne olisi niin voimakas, että sen voimalla kirmaisi innoissaan seuraavalle tunnille. Mutta ei, seuraavan kerran kun olen menossa, niin johan taas joutuu kerätä kunnolla motivaatiota. Mä oon nyt niin tyytyväinen, että heti huomenna täytyy mennä. Jää nähtäväksi, mutta nyt näin julkisesti sen ilmoitin...

Ja kun kerran kehuin aktiivisuuttani, niin tosiaan, tänään ompelin itselleni tunikaa/mekkoa. Tietenkään se ei vielä ole valmis, enhän mä nyt ihmeisiin pysty ;), mutta kuvan voin laittaa valmiista tuotoksesta. Tässä kuvaa kankaasta.


Ja kun kaloreita on kulutettu, niin illan iloksi tein pizzaa, nam. Jos fiksu olisin, en niitä olisi tehnyt ja söisin jotain terveellistä, mutta kun jääkaapista piti vanhenemassa olevat juustot käyttää ja muut ainekset, niin pizzahan niistä syntyi. Rakastan katkarapupizzaa! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti